whaaa...

Ingen är sämre än mej på att updatera typ? Skit dålig verligen.
Men mne. I måndags var iaf jag med Hanna. Jag mötte upp henne
på b-plan där vi också gick och kollade
lite i butiker också. Det är fan livsfarligt att gå i butiker. Hittar ju bara nya
saker jag vill ha. Men köpte en ring som jag letat efter och som äntligen hittades.!
Sen var vi hemma hos henne en liten stun och så var jag tvungen att
gå hem och käka. Sen i går å ville jag vara hemma hela dan och kolla
på film. Vill bli trött så jag kunde somna tidigt. Då kolladejag t.ex. på the last song.
Tror jag aldirg har gråttit så mycket för en film. Vet faktist inte vrf jag ''grät''
så mycket. Eller det kom typ massa tårar för jag föreställde mej själv i
den situationen. Och justde när jag var med Hanna gjorde jag värdens snyggate
tatuering! whaaaaaaaaa...jag vet att ni är avensjuka. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0