torsdag 17/3 2011

Haha, tror jag aldrig haft en sån rubrik. Idag fyller mamma år. Jag
vet bara inte hur mycket hon fyller! Är sånt okej när det gäller sin egen mamma?
Igår fyllde också min moster år. Men idag så hade vi tjej gympa och då innebär
det att vi har Svenska och No alla tjejer tsm också. Både kul och tråkigt var det.
Sen var det att jag fick åka som vanligt till träningen direkt där jag käkar på
cafét med Angelica, Kajsa & Emilia. :)
Nu har jag käat middag. Där vi käkade pannkakor med glass på. Har också duschat
och nu ska jag skriva klart So-arbetet som jag aldrig helt gjorde igår. (n)

Idag fick jag och Cecilia använda Ipaden under median! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0