Steffi & Olivia:)<3

Dom hade varit här. Vi chillade med musik och jag gjorde snygga flätor
på steffi som hon tyckte blev skit bra och blev nöjd själv också. Haha, hon
blev så nöjd så att hon sa att hon skulle bjuda mej på bio som tack! Men
det borde ju vara jag som bjuder henne för hon fyller år på onsdag. Steffi målade
också mina naglar svarta snabbt. Egentligen en tråig färg men det får duga. Idag spelade
jag också fotbolls match. Jag har liksom inte tränat på 3 månader! Men det
gick bra och Malin frågade om jag kunde spela på tisdag också.

Igår var jag på bio och försökte blogga från mobilen men det funka inte= segt!
Men var där med Linnéa & Olivia. Vi såg hur många linong finns det i världen
eller vad den heter. Den var varken bra eller dålig. En film man kan kolla
på om man vill ha liter ''humor'' beroende på vad man har fö humor osv.
Men jag började nästan gråta en gång och så rös jag för en annan sak.
Mer avslöjar jag inte. Nu ska jag lyssna på mer musik! ♥
Hon ska köpa riktiga toffsar och ta bort så det bara är intill hårbotten.
Olivia.
En bild från skolan någon dag.


Kommentarer
Postat av: olivia

erica, du kommer få igen för den bilden! <3

2011-03-21 @ 17:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0