Ridit idag också och sovit hos Olivia <3

Sov hos Olivia i natt och det funkade inte att blogga från mobil.
Seg! Men,men..vi åkte till stallet idag och jag fick rida hela tiden för
Olivia var skadad i handen. Nu har hon till och med gips efter som hon åkte
till sjukhuset efter vi kom hem! Krya Olivia! Jag fick massa beröm att det
gick skit bra osv + att jag red barbacka. Då bir man glad och det fortsatt under matchen idag
ockå. Vi vann över Pixbo med 6-1. Vi var verkligen skit bra. Vi kunde ha gjort
massa fler mål. Nu ska jag förtsätta kolla på bröllopsfotografen och
måla naglarna. Tror det blir enkla svarta bara. Har klippt alla naglar nu när
det hänt två små saker en nagel är av på mitten vid köttet och sen råka
jag ''trycka'' in nagen i tummen så har ett sår av det också.

Jag vet att bilderna ser roliga ut. sp mina miner!
sååå söööt Olivia!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0