new stuff

Inte bloggat som vanligt men är faktist inne på en data nu. Jag har köpt lite
nya saker för var dag. Som idag köpte jag nya fotbolls skor och en kofta.
Eller mamma köpte och så var jag med steffi också. Trevligt, trevligt. HAHA,
roligast var på väg hem från b-plan asså! Min mamma kan fan ha humor.
Köpte en mag-tröja igår och ett par byxor +en annan tröja ingen bild) förra onsdagen
också när jag var i stan med Josefin, Steffi & Olivia. eller byxorna var med klara, olivia & julia.
Käka en underbra räkmacka också!
Marita hade också städat mitt rum och vikit alla kläder i min
garderob hemma hos pappa. Fattar inte hur hon pallar. Kommer aldrig kunna
ha det så rent eller vad man nu ska säga"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0