snabbis ;)

Kommer inte blogga som sagt tills jag fixat ny design. Eller kanske någon gång
ibland beroénde på hur lång tid det kommer ta och hur ofta jag är inne på datan.
Idag var jag iaf på fotbolls träningen. Har lite ont i fötterna efter dom nya skorna.
Sen kom jag iaf hem och käka pankakor och duscha. Imon ska vi på spårvagnsrally.
Vet inte riktigt vad det menas med det men vi ska iaf åka in till stan + att vi får
mat av skolan. "matlådor eler vad man ska säga". Efter det ska jag vara med finaste
Alicia och å drar vi til ikea och käkar där. Någon som hänger med kanske?



Kommentarer
Postat av: aida :)

varför har du slutat blogga typ ? de va fkt ganska kul att läsa din blogg. börja igen ;)?

2011-05-12 @ 13:04:29
Postat av: Carlosa

bloppis pågår i bloggen just nu! ta & kika in ;)

2011-05-28 @ 22:28:33
URL: http://carlosa.blogg.se/
Postat av: hanna stångberg

BLOPPIS!

LOUISVUITTON, RALPH LAUREN, USA TRÖJA VIT, NELLY KLÄNNING OCH MASSA MER! KOLLA IN -> www.hannastangberg.blogg.se

kram! <3

2011-12-04 @ 20:28:21
URL: http://nattstad.se/hannastangberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0